En blogg om vardagen med islandshäst

Faan!

Jahapp. Vad ska man säga? Min domän ishestur.se har blivit våldtagen och nersläckt. Jävligt moget gjort. All min historik har försvunnit. Alla mina bilder, alla inlägg, tränings – och tävlinghistorik, allt har gått förlorat. Jag blir så jävla ledsen. På riktigt. Jag har tappat bort nästan ett år som jag förevigat i detalj av mitt och Darris gemensamma liv. Och jag kommer aldrig få tillbaks det.

Just nu har jag fan ingen lust alls att fortsätta blogga. Jag känner mig fruktansvärt ofredad. Blottad. Vi får se vad som händer.

Försöker att tänka att det kunde varit värre. Min häst kunde vara sjuk/skadad. Jag hade kunnat vara handikappad. Mycket värre saker hade kunnat hända. Men ändå. Man blir ju less.

Hoppas att folk hittar hit ändå. Peppa mig gärna om ni vill att jag ska fortsätta blogga. Puss!

2 svar

  1. Självklart ska du fortsätta blogga gumman! Helt sjukt att man bara kan ha mage att stänga ner någons blogg sådär! ❤ Kram

    juni 12, 2012 kl. 11:19 f m

  2. FKA BFC

    Trist, efter att inte kikat här på flera månader så kikar man förbi och läser detta. Hoppas du får ordning på det hela (läste ett senare inlägg om epostmeddelandet).

    juli 15, 2012 kl. 5:12 e m

Lämna en kommentar